Kedvenc előadásunk

Sirály. Ez volt az a szerep, és előadás, ami annyira meghatározó volt az életemben, hogy azóta sem hagy nyugodni. Mását játszottam. László Kata

A legutóbbi az A lovasok. A mindenképp a legjobban megmozgatott, az az Elektra, A mesél a bécsi erdő és az Ahogy tetszik. Ezek mind olyan feladatok voltak, melyek minden nap meghaladtak. Nagyon próbára tettek. Jakab Orsolya

A Plazma2. Mert jó. Mert elfogult vagyok. Tamás Enikő


Nincs ilyen. Van amit nagyon szeretek, van amit kevésbé. Toásó István

Az egyik legmeghatározóbb emlék számomra az a Mesél a bécsi erdő című eladásunk volt, de mondhatnám itt akár a Sirályt is. De a legmeghatározóbb élményt, mivel abból csak egy kéne legyen, nagyon nehezen  tudom kiválasztani, nyílván ezt mindenki elmondja. De talán a Mesél a bécsi erdő volt számomra a legemlékezetesebb, a leginkább helyhez, társulathoz, színpadhoz, helyi élethez kötődő színpadi előadásunk. Szűcs-Olcsváry Gellért

A nagy kedvencem a De mi lett a nővel? című előadás, amit három évvel ezelőtt csináltunk. Ennek én voltam a rendezője, Barabás Árpival, Antal Csabikával és Dénes Gergővel dolgoztunk együtt, valamit egy kislány, Magyari Izabella is része volt ennek a projektnek. Jelenlegi kedvencem a V-day, amit a tavalyi évadban csináltunk.  Ez a Vagina-monológok alapján készült, négyszereplős előadás (Fincziski Andrea, László Kata, Bekő Fóri Zenkő, Varga Márta), ami tudatosítja, hogy figyeljünk jobban oda egymásra, felebarátainkra, félasszonyainkra. Tóth Árpád

De mi lett a nővel? Mert jó. Bekő Fóri Zenkő

Mesél a bécsi erdő, rendező Zakariás Zalán, A lovasok, rendező Hatházi András. Azért ezek a kedvenceim, mert ezek színházi előadások. Antal D.Csaba

Az ötödik Sally, rendező Albu István,  És a csellóval mi legyen?, rendező Zakariás Zalán. Tetszettek ezek az előadások, mivel lelkük, történetük volt. Átjött az üzenetük, ezért érintettek érzékenyen, azonosultam, katarzis volt. Dénes Gergely

Ez most bonyolult. A De mi lett a nővel? nekem fontos, mert az volt itt az első. Olyan jófajta módon készült, ahogy nem sok előadás. Egyfajta műhelymunka volt, ami mindenképpen hasznosnak bizonyult. Persze az is benne van, hogy kevesen voltunk. Hárman plusz a rendező. Valahogy a mi közös gyerekünk lett. Ami a legfrissebb, és nagyon szeretem, az nyílván A lovasok. A hathetes munkafolyamat Hatházival nagy élmény volt. Az Őrült naplója, a Fekete tej az más tál tészta. Barabás Árpád


A legutóbbi A lovasok. Régebbről a De mi lett a nővel?. A Nórát nagyon szerettem. Az Irma, te édest is. A régiek közül: Viktória, Mágnás Miska, Ahogy tetszik. Jaj, az Ágacska is, jó volt a feelingje. Vidovenyecz Edina

A Lakodalom. Pedig nem is játszottam benne (talán ezért:). Szeretem azt a fajta látásmódot, színházi megoldást, amit az előadás felmutat. Színészként pedig jól megdolgoztat. És ez jó! Varga Márta